لوله آلومینیومی-قیمت لوله آلومینیومی-فروش لوله آلومینیومی-aluminium-آلیاژ ضد زنگ
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش لوله آلومینیوم-آلیاژ آلومینیوم-آلیاژ زنگ نزن ((قیمت مناسب))

لوله آلومینیومی-قیمت لوله آلومینیومی-فروش لوله آلومینیومی-aluminium-آلیاژ ضد زنگ

لوله آلومینیوم آلیاژ ضد زنگ دارای خاصیت رسانای الکتریکی

لوله آلومینیومی از فلز آلومینیوم به سبب استحکام و مقاومت بالا و در عین حال سبکی و وزن کم. تجهیزات و ادوات متفاوتی تولید می شود. این فلز را پر مصرف ترین فلز در جهان می شناند. آلومینیوم رسانای برق و گرماست. چکش پذیری و انعطاف پذیری شکلی خوبی دارد و ضد زنگ است. این ویژگی ها سبب آن است تا امروزه لوله آلومینیومی و ورق آلومینیوم یکی از پر کاربردترین تجهیزاتی باشند. که در صنایع بزرگ و کوچک و سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

ضخامت و اندازه لوله آلومینیومی بر اساس کاربرد آنها تعیین می گردد. به عبارت دیگر نیاز مشتری و نوع صنعتی که قرار است این لوله ها در آن استفاده شوند. نوع آلیاژ و ضخامت لوله آلومینیومی را مشخص می کند.

انواع لوله آلومینیومی کدامند؟

لوله های تولیدی از جنس آلومینیوم فقط به صورت درز دار تولید می شوند. و همانطور که از نام این لوله بر می آید. دارای جوش و درز است و از جوش دهی ورق آلومینیوم حاصل می گردد. زمانی که در یک پروژه نیاز به لوله های مستحکم و طویل باشد. از این نوع از لوله ها استفاده می شود.

ویژگیها

  • سبکی وزن فلز آلومینیوم سبب آن است که منتجات آن نظیر ورق آلومینیوم. یا لوله هایی از این جنس در صنایعی مانند هوا فضا کاربرد بسیاری داشته باشد.
  • استحکام و مقاومت زیاد آلومینیوم آن را به پرکاربردترین فلز جهان در صنعت تبدیل کرده است.
  • لوله آلومینیومی به سبب قابلیت جوشکاری، مصارف متعدد و بسیاری دارد.
  • لوله هایی از جنس فلز آلومینیوم انعطاف پذیری و شکل گیری بسیار خوبی دارند.
  • لوله آلومینیومی انعکاس دهنده خوبی برای نور و گرماست.
  • رسانا بودن حرارتی و الکتریکی در برخی از صنایع برای لوله های از جنس آلومینیوم یک مزیت محسوب می شود.
  • مقاومت در برابر خوردگی، ساییدگی، فرسودگی و زنگ زدگی، لوله آلومینیومی را نسبت به لوله هایی از جنس دیگر آلیاژها برتری می بخشد.
  • غیر قابل نفوذ بودن فلز آلومینیوم، هم جایگاه لوله های تولیدی از جنس این فلز و هم ورق آلومینیوم را در صنایع مستحکم کرده است. به طوری که جایگزینی ندارند.
  • لوله آلومینیومی خاصیت عایق بودن در برابرر صدا دارد.
  • تجهیزاتی از جنس فلز آلومینیوم 100 درصد قابل بازیافت هستند. و همین امر سبب شده تا حامیان محیط زیست استفاده از ادوات آلومینیومی را به صرفه بدانند.
  • آلومینیوم سمی و آلرژی زا نیست.
  • لوله آلومینیومی از مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما برخوردار است. و تغییرات جوی و یا بالا و پایین شدن ناگهانی دما، از عمر مفید آن نمی کاهد.
  • فلز آلومینیوم خاصیت ضد مغناطیسی دارد.

کاربرد در صنایع

به سبب مزایای بسیاری که فلز آلومینیوم و تجهیزات و ادوات منتج از آن دارند. لوله آلومینیومی و نیز ورق آلومینیوم، مصارف متعددی در صنایع بزرگ و کوچک دارند.

  • صنعت هوا فضا

طراحان عرصه هوافضا همواره بر استفاده از متریال سبک، با دوام و با قیمتی به صرفه تأکید داشته اند. از این رو امروزه آلومینیوم متریال اصلی ساختار هواپیما را شکل می دهد. استحکام و سبک بودن لوله آلومینیومی سبب استفاده از آن در صنعت هوافضا شده است. به طوری که از آن در سوخت رسانی و انتقال روغن به هواپیما استفاده می شود. ورق آلومینیوم نیز در بدنه هواپیما نقش تعیین کننده دارد. تا جایی که بال هواپیما بین 30 تا 40 درصد کل آلومینیوم به کار رفته در ساختار آن را به خود اختصاص می دهد.

  • تجهیزات و دستگاه های کارخانه

به سبب دوام، استحکام، قابلیت جوشکاری، شکل پذیری و دیگر ویژگی هایی که منحصر به فلز آلومینیوم است. استفاده از ورق آلومینیوم برای ساخت تجهیزات و دستگاه های کارخانه های متعدد همواره در اولویت است.

 

  • صنایع شیمیایی

نقظه ذوب بالای آلومینیوم و نیز عدم شکننده بودن آن در دمای پایین. غیر قابل نفوذ بودن آن و سایر ویژگی هایی که برای لوله آلومینیومی مزیت محسوب می شود. سبب آن است که از آن برای انتقال مواد گازهای شیمیایی خطرناک مانند آلروآمونیاک یا انیدرید سولفورو بکارگیری شود.

  • تولید لوازم خانگی

ضد زنگ بودن، استحکام، رفلکتور بودن آلومینیوم و قیمت به صرفه آن سبب می شود. تا از ورق آلومینیوم برای ساخت لوازم خانگی نظیر یخچال، اجاق گاز، آبگرمکن، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، مایکروویو و … استفاده شود.

  • صنعت پزشکی

لوله آلومینیومی به سبب قیمت مناسب، سبک بودن، دوام و استحکام بالا. و سایر ویژگی های منحصر به فردش در صنعت پزشکی برای ساخت انواع تجهیزات مانند صندلی چرخ دار، تخت بیمارستان، عصا و… کاربرد دارد.

آلومینیوم و منتجات آن در صنایعی نظیر داروسازی، ساخت و ساز، حمل و نقل، خودروسازی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

عنصر آلومینیوم

آلومینیوم عنصر یا عناصر آلومینیوم یک فلز نرم. نقره ایی و چکش پذیر با چگالی تقریباً 2770kg بر متر مکعب است. که در گروه بور قرار دارد. این عنصر پس از اکسیژن و سیلیسیم بیشترین و فراوان ترین عنصر. و همچنین فراوان ترین فلز در پوسته ی کره ی زمین است.

این فلز آلیاژی بصورت خالص بدلیل واکنشپذیری بسیار بالای خود بسیار به ندرت یافت میشود. بهمین علت بصورت ناخالص در سنگهای معدنی مختلف وجود دارد.

بیشتر آلومینیوم دنیا از سنگ بوکسیت بدست می آید. با اضافه کردن عنصرهایی مانند مس,سیلیسیم و روی به آلومینیوم میتوان به خواص مکانیکی بهینه و مطلوب رسید.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com





:: برچسب‌ها: لوله آلومینیوم , فروش لوله آلومینیوم , قیمت لوله آلومینیوم , لوله آلیاژی , فروش لوله آلومینیومی , قیمت لوله آلومینیومی , لوله آلومینیومی , ورق آلومینیوم , میلگرد آلومینیوم , فولاد ضد زنگ , فولاد زنگ نزن , فولاد آلیاژی , میلگرد فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , ورق فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: